torsdag 26. april 2012

Liten kveldstur ble en liten singelhanded seilas

Hva skjer når to seilbåter er ute på fjorden? Det blir regatta. Gunnar i Sofie gikk ut rett foran meg i kveld og jeg måtte jo seile etter ham, ut rundt Lille Svartoksen og om Breigrunnen før vi satte kursen innover. Jeg nærma meg en stund, men aldri nærme nok....
Men for et lys og for en kveld, jeg tok bilder både ut på, men også i havna som jeg syns er verd å vise.
Om du også liker dem må du gjerne markere det.




Den siste måneden har denne bloggen blitt vist nesten 2000 ganger. Lurer av og til hvem det er som leser. Hadde vært artig og hørt fra dere.

1 kommentar:

Blondhild sa...

Hei og hå.
Jeg er en hyppig leser av denne bloggen. Og hvem er jeg...jo jeg er ei dame i samme by som deg som en dag søkte på nettet etter en seilblogg. Etter å ha seilet fra Haugesund til Shetland ble jeg bitt av basillen og ville finne noen bloggere i mitt nærmiljø som skrev om seiling, og da fant jeg din.
Før seilturen til Shetland, tok jeg og min mann seilkurs i Bodø seilforening. Helt fantastisk. Og da jeg og min mann skulle gifte oss, var det jo helt fantastisk at det var en seilermann som skulle vie oss. :-) Veldig koselig blogg som jeg ofte er innom. Tenkt om jeg kunne få dratt på seiltur da jeg var komfirmant. Utrolig flott at du tar de unge med på slike opplevelser.