søndag 9. oktober 2011

Søndag, regn og god vind

Mye svell i havna i natt og mye styr om det forferdelige været. Alle fiskerne her hadde fortøyd ekstra. Båten foran oss så ut som han venta en vinter-storm.Det blir en havne-psykose. Det er nesten så en blir redd for å gå ut. Jeg ville ha litt søndag og til bilen til kirka. Men kom for seint på to steder. Men fikk overvære trosopplæringa med barna og de unge. Så ble det lunsj og så bestemte vi oss for å dra. Takk og pris. Når vi bare kom oss ut på var det flotte seilforhold og turen til Ios gikk på 5 timer, en time fortere enn beregnet. Vi fikk ei skikkelig regnbyge på oss, dvs Jan Eirik fikk den for jeg var nede og gjorde meg klar til vakt.  Men så fikk vi da bruk for seildressene som vi har dradd med oss, og jeg fikk regn på meg jeg og. Men hva er vel regn i 21 gr. Nå er vi på Ios. Flott sted det og. Nå har vi spist og sett byen.

Ingen kommentarer: